Nu ä´re Vila som väntar imorgon..

Jaoooo nu är det Vila imorgon och ladda batterierna för onsdagens max test i Östersund jag är grymt taggad=)
Så imorgon blir det mäst chill kanske ska måla lite också får se ska iaf sova ut imorgon.
Nu iaf har dagen snart nått sitt slut och jag har inte jort så mycket chillat mäst det är ganska  skönt faktiskt och tro det eller ej så har jag faktiskt pluggat lite engelska också det lär behövas jo jag vet och det är ju på tiden nu så här sissta veckan innan skolan för annars glömmer man bara bort det man har lärt sig jag har typ fisk minne skulle jag kunna tro men det gör inte så mycket det är chill mäst ändå!!!
Aja nu ska jag ner till den andra datorn och fylla i träningsdagboken mycket viktigt så slipper man göra det till hösten för det är grymt jobbigt..
Ha det bäst så länge :) Och hopas det är fin fint  i calgery eller hur det stavas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0