Torsdag

Jag hade lite svårt att sova inatt hade ont i halsen :( så jag  vaknade vid 6 tiden och det kändes inte som det skulle i halsen . Bestämde mig iallafall för att åka med och pröva träna, men jag kände redan efter 10 min att det inte funkande, så då klev jag av  och duschade sen fick jag skjus tillbaka till lägenheten .
Så nu blir det till att vara här i lägenheten och kurera sig medans dom andra är och tränar =(
Det är fortsatt varmt här i Kelowna skulle tippa på att det är över 30 grader idag också, har inte varit ut nått sen jag kom tillbaka från träningen.
Just nu så lyssnar jag på musik och har nyss ätit en god Smoothie med Jordgubbar,blåbär, yoghurt och lite mjölk.

Lite bilder















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0